O nas

Toppricer jest jednym z największych duńskich platform porownujacych, gdzie możesz znaleźć przegląd szerokiej gamy produktów z duńskiego rynku. Nie tylko znajdujemy najlepsze produkty w najlepszych cenach, ale także służymy pomocnymi materiałami takimi jak przewodniki po produktach i poradami konsumenckimi, dzięki czemu możesz dokonywać świadomych wyborów, samodzielnie porównując najlepsze produkty.

Zespół stojący za Toppricer był zmęczony rozczarowaniem produktami z powodu kiepskich badań rynkowych i śmieciowych testów w Internecie. Pierwszy wymieniony produkt nie zawsze jest najlepszy, a odnalezienie się na rynku może być trudne, ponieważ stale wprowadzane są nowe produkty. dlatego zdecydowaliśmy się na pomoc, aby Toppriser mógł stworzyć lepszy i bardziej realistyczny przegląd wszystkich naprawdę dobrych produktów.

Naszą wizją jest stworzenie prostej i ambitnej platformy, która wybiera i zbiera w jednym miejscu najlepsze produkty na rynku. Jesteśmy uczciwi i nie wybieramy tylko tych produktów, za które otrzymujemy najwyższą prowizję, wybieramy produkty, które dobrze sprawdzają się w recenzjach, mają dobrą cenę i spełniają wymagania, których my jako konsumenci potrzebujemy i oczekujemy, oraz warunki dotyczące poszczególnych funkcji i specyfikacji.

Chcemy być Twoją preferowaną platformą w magazynach i przewodnikach konsumenckich oraz jako porównywarka produktów. Dlatego mamy skoncentrowany zespół, który ciężko pracuje nad rozpoznaniem rynku, prowadzi dogłębne badania i pisze przydatne artykuły, dzięki czemu możesz znaleźć produkty o najniższych cenach w najwyższej jakości.

Jak to Robimy

Znalezienie odpowiedniego produktu może być trudne, gdy spojrzysz na wiele recenzji innych użytkowników i ekspertów, dlatego stworzyliśmy algorytm, który pomoże stworzyć jeszcze lepszy przegląd produktów i przekrój ich cech.

Nasz algorytm wybiera produkty na podstawie opinii użytkowników i ekspertów, ceny oraz specyfikacji. Następnie algorytm nadaje produktom punktację i na tej podstawie ocenia je.

Wynik jest obliczany od 1 do 100 na podstawie wybranych czynników:

  • opinie użytkowników liczą się jako 70%
  • cena liczy się za 15%
  • opinie ekspertów liczą się za 10%
  • a wybrane specyfikacje liczą się za 5%

Głos konsumentów jest dla nas najważniejszy, dlatego nasze badania opieramy przede wszystkim na opiniach użytkowników z różnych sklepów internetowych, w tym z Trustpilot, Google, Pricerunner i Facebook, oczywiście tak samo jak na naszych własnych recenzjach z Toppricer.

Przyglądamy się historii cen produktów, obserwujemy czy ceny spadają lub rosną i na tej podstawie dajemy im ocenę.

Eksperci oczywiście również mają coś do powiedzenia, dlatego też uwzględniamy ich recenzje w naszych ocenach.

Wreszcie, cechy i specyfikacje produktu również wpływają na jego ranking. Tutaj za punkt wyjścia przyjmujemy poziom hałasu, pojemność, klasę energetyczną, akcesoria i wiele więcej. Każda specyfikacja otrzymuje ocenę od 1 do 5, w zależności od tego, jak są dobre.

Wynik jest niestały, co oznacza, że ​​może się zmieniać z dnia na dzień. Ocena zależy od ilości recenzji i ceny. Produkt może mieć zatem wyższy wynik jednego dnia, a nieco niższy następnego, w porównaniu z podobnymi produktami.

Jak wybieramy produkty

Zdajemy sobie sprawę, że wiele produktów jest przeładowanych funkcjami, które są niepotrzebne dla przeciętnego klienta. Mogą być przydatne przy promocji produktu, ale rzadko są praktyczne w trakcie użytkowania. Najdroższy model o najszerszej gamie funkcji niekoniecznie jest najlepszym na rynku. W naszych poradnikach zakupowych polecamy rzeczy, które kupilibyśmy dla rodziny i przyjaciół, czy wybrali dla samych siebie.

Od zawsze wiemy, że nie ma jednego uniwersalnego produktu dla każdego, dlatego nasi eksperci przedstawiają kilka różnych typowych sytuacji, w jakich, podczas wyboru, mogą się znaleźć klienci, aby określić najlepszy produkt dla każdego z nich. Takie produkty nazywamy nominacjami. W każdej recenzji będziesz mógł wybrać ten, który najbardziej Ci odpowiada.

Zespół stojący za Toppricer

Simon Rasmussen

Założyciel

Julie Maria Hansen

Ekspert do spraw konsumenta

Lisbeth Kjærgaard

Autor tekstów / copywriter

Stine Mortensen

Autor tekstów / copywriter

Louise Christensen

Autor tekstów / copywriter

Nanna M. Jørgensen

Autor tekstów / copywriter

David Podosyan

Web Developer

Mikkel Christensen

Osoba odpowiedzialna za badania produktów

Sofie Bekhøj

Osoba odpowiedzialna za badania produktów

Asiya Parveen

Osoba odpowiedzialna za badania produktów

Søren Jensen

Osoba odpowiedzialna za badania produktów

Kiran Thakur

Osoba odpowiedzialna za badania produktów

Benjamin Petersen

Osoba odpowiedzialna za badania produktów

Więcej o zespole znajdziesz w zakładce wiadomości.

Powrót do góry

The score is calculated from 1 to 100 based on selected factors:

  • User reviews count for 70%.
  • The price counts for 15%.
  • Expert reviews count for 10%.
  • And selected specifications count towards 5%.